24 Season 6

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι άρρωστος με το 24. Εδώ δεν πρόκειται να διαβάσετε κάποια κουλτουριάρικη κριτική για την αντιτρομοκρατική υστερία που καλλιεργεί  το διαβολικό κανάλι του Μερντοχ. Οχι απαραίτητα γιατί αυτό δεν συμβαίνει αλλά γιατί μου τη δίνουν όσοι με αντιμετωπίζουν by default ως πρόβατο και σπεύδουν να με σώσουν από κακές επιρροές. Τέλος προλόγου, πάμε στο θέμα μας.

Μόλις τελείωσα τον έκτο κύκλο ο οποίος προβλήθηκε φέτος στην Αμερική στο διάστημα Ιανουάριος – Μάιος. Το DVD στην Ελλάδα όπως κάθε χρόνο αναμένεται τα Χριστούγεννα οπότε όπως καταλαβαίνετε έπρεπε να αναζητήσω κάποια πιο γρήγορη λύση προκειμένου να πάρω τη «δόση» μου.

Η γενική υπόθεση είναι ότι υπάρχει ένα μεγάλο κύμα τρομακρατικών ενεργειών στην Αμερική το οποίο κορυφώνεται με την απειλή πυρηνικών εκρήξεων. Και σε αυτο τον κύκλο η υπόθεση εκτυλίσσεται παράλληλα σε δύο ταμπλό: στο πεδίο της δράσης και στο Λευκό Οίκο, ενώ υπάρχουν όλα τα γνωστά στοιχεία που αγαπήσαμε στη σειρά: καταιγιστική δράση, όταν όλα πηγαίνουν στραβά και πιστεύεις ότι τα πράγματα δεν μπορεί να γίνουν χειρότερα, να γίνονται (Damn it!), τα παιχνίδια εξουσίας στον Λευκό Οίκο, το κενό βλέμμα του Jack όταν πρόκειται να κάνει κάτι που δεν θέλει αλλα πρέπει, οι ανακρίσεις από τον ίδιο το Jack (αγαπημένο σημείο!) κ.α.

Ενα σημείο διαφοροποίησης αυτού του κύκλου σε σχέση με τους προηγούμενους είναι ότι η πρώτη κορύφωση της υπόθεσης δεν γίνεται στη μέση της σειράς αλλά προς το τέλος, στο 18ο επεισόδιο.

Στα αρνητικά, ένα-δυο σημεία του σεναρίου μου φάνηκαν λίγο αφελή ενώ σε ένα άλλο η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Τελειώνω με μερικά bullets:

  • Πρόεδρος είναι ο μικρός αδελφός του Palmer
  • Εμφανίζεται σε πρωταγωνιστικό ρόλο ο μπαμπάς του Jack !
  • Εχει αλλάξει ο ανακριτής της CTU που χειρίζεται το «pharmaceutical package»
  • Κάνει ένα πέρασμα ο ex-president Logan
  • Ο Jack στα πρώτα επεισόδια είναι λίγο ντεφορμέ (14 μήνες αιχμαλωσία στην Κίνα είναι αυτοί) αλλά μετά συνέρχεται…
  • H Chloe έχει σταθερό γκόμενο
  • Παίζει σε πρωταγνωστικό guest ρόλο ο Powers Boothe (οι παλαιότεροι θα τον θυμούνται από την 80s σειρά Philip Marlowe, Private Eye που είχε προβληθεί και στην ΕΡΤ)
  •  Δεν ξέρω αν φταίει η ποιότητα των avi αλλά έχω την εντύπωση ότι ο Buchanan το βάφει το μαλλί… 🙂

Update: Βonus video με τις κλασσικές ατάκες του 24

9 Σχόλια

  1. Vaggelis on

    Join the club Μπούλη.

    Και εγώ και η γυναίκα μου βλέπαμε φανατικά 24 (από τον 2ο και 3ο κύκλο κάθε εβδομάδα στο ελβετικό SF2 (στα αγγλικά και χωρίς διαφημίσεις παρακαλώ) και τον 4ο/5ο κατεβασμένα την επόμενη της μετάδοσης – να είναι καλά το ΕΔ*Τ χεχε).

    Δυστυχώς ή μάλλον ευτυχώς ο 6ος έπεσε μαζί με τη γέννηση της μπέμπας οπότε το ξεθέωμα ήταν οικογενειακό. Έτσι κατέβηκαν τα 6 πρώτα επεισόδια και είδαμε τα 4. Λίγο σούπα μας φάνηκε μιας και το concept με τις βόμβες και εν τέλει τα nuke το έιχαμε ξαναδεί.

    Ίσως όταν χαλαρώσουμε λίγο να το ξαναβάλουμε μπρος…

    Ομολογουμένως ήταν από τα κλου:

    * Ο γκόμενος της Chloe…
    * Το τσουτσέκι Palmer (ο μικρός που ουκ ολίγες μπαρούφες είχε κάνει σε προηγούμενους κύκλους)
    * Οι ανακρίσεις του Jack είναι ΠΑΝΤΑ όλα τα λεφτά (και άσε τους κουλτουριάρηδες να λένε…)
    * Το μαλλί του Buchanan (ξαναέριξα μια ματιά στα avi), πρέπει να είναι βαμμένο

    Και η ερώτηση είναι: σου άρεσε περισσότερο από τους προηγούμενους; Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο από όλους ο 3ος 🙂 Μπούγιο πολύ βέβαια είχε και ο 5ος 😛

  2. mpoulis on

    Οχι, δεν μου άρεσε περισσότερο από τους προηγούμενους. Οπως γραφω και στο post σε 2-3 σημεία το σενάριο είναι αφελές και επαναλαμβάνεται, σημεία που δείχνουν κάποια κόπωση. Από κει και πέρα σου δίνει κάποιους νέους χαρακτήρες, η δράση και οι ανατροπές είναι εκεί οπότε δύσκολα ρε παιδί μου το λες και σούπα. Εγώ πάλι τα βλέπω μόνος μου γιατί η γυναίκα μου είναι της σχολής Law and Order και μάλιστα της αρέσουν τα SVU και όχι τα καλά.

    Για τον μικρό Palmer τι να πει κανείς. Συναγωνίζεται στη μλκια την κόρη του Jack… Οσο αφορά τους υπότιτλους τα περισσότερα από τα μισά τα είδα με κινέζικους, λίγα με ιταλικούς και γαλλικούς και τα υπόλοιπα σκέτα.

    Προσωπικά ο αγαπημένος μου κύκλος ήταν ο 2ος, γιατί είχε πολύ Λευκό Οίκο, εντυπωσιακές συλλήψεις («Stanton is relieved of his duty, effective immediately :-)») και πολύ Mike Novick (θεός!).

    O 3ος βέβαια είχε Salazar και μακράν το καλύτερο φινάλε από τους υπόλοιπους, εκεί που ο Jack αφού έχει κάνει σε μία μέρα τα πάντα, καταρρέει και βάζει τα κλάμματα (για 1η φορά στο 24) μόνος στο αυτοκίνητο. Τον καλούν όμως από τον ασύρματο, στην αρχή δεν απαντά, αμφιταλαντεύεται, βλέμμα στο φακό «δεν αντέχω άλλο αλλά είμαι ένας απλός στρατιώτης που τον καλεί το καθηκον», και «I’m on my way»… Αρρώστεια! 🙂

  3. Vaggelis on

    Ναι ναι ναι Salazar rulez the planet. Ειδικά ο Jack πρεζάκι είναι όλα τα λεφτά!

    Και μένα η γυναίκα μου είναι και του Law and Order αλλά την έβαλα στο τριπάκι.

    Για να μην μακρυγορώ, ένα έχω να πω:
    «Trust me, I ‘ll explain you later»

    Το quote που τα σπάει όλα 🙂

    Η μεγαλύτερη καφρίλα φυσικά της σειράς (έχει άπειρες αλλά μας αρέσουν) είναι ότι μπορεί το επεισόδιο να είναι βαρετό αλλά περίπου και ’54 γίνεται ο χαμός που σε αναγκάζει να δεις το επόμενο, έχοντας παράλληλα στερητικά σύνδρομα.

  4. fotis on

    Nice post! 😉

    Θα προσθέσω μερικές από τις καλύτερες ατάκες που κυκλοφορούν στο web, για τον Θεό Jack!

    – There are two hands that can beat a royal flush. Jack Bauer’s right hand and Jack Bauer’s left hand.

    – If Jack Bauer had been a Spartan the movie would have been called «1».

    – If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he’d shoot Nina twice. (θυμάστε την Nina?)

    – Jack Bauer could strangle you with a cordless phone.

    – Superman wears Jack Bauer pajamas.

    – Superman’s only weakness is Kryptonite. Jack Bauer laughs at Superman for having a weakness.

    – Jack Bauer doesn’t take fingerprints, he takes fingers.

    και το αγαπημένο μου…

    – When Google can’t find something, it asks Jack Bauer for help.

  5. Vaggelis on

    Έχω την εντύπωση ότι αυτά είναι fork των αντίστοιχων που κυκλοφορούν για τον *Θεό* Chuck Norris. 🙂

  6. Petros on

    Γειά χαρά!
    Θέλω να πώ ότι είμαι και εγώ πορωμένος με το 24 και ανυπομονώ να δώ το 6ο κύκλο.Βλέπω όμως ότι σιγά-σιγά ψιλοχαλάει το πράγμα συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.Πάντως ο 5ος κύκλος ήταν πολύ καλός μου άρεσε πολύ.Ας ελπίσω ότι ο 6ος θα είναι το ίδιο καλός.

    Τα λέμε

    Πετρος

  7. uroborus on

    Αρρώστια – αρρώστια μου έχεις φάει της καρδιάς μου τα εντόσθια. Πέρασα χειμώνα ολάκερο Μπούλη μου με Jack και περιμένω εναγωνίως (και ενάκαθέτως) να ξαναρθεί…

  8. anastluc on

    Γεια χαρά!
    Αν και εγώ ίσως να είμαι ένας από τους κουλτουριάρηδες κριτικούς που αναφέρεστε
    god damn it! πώς βάζω link http://anastluc.blogspot.com/2007/06/24.html,
    νοιώθω σαν εξαρτημένος απ’αυτή την σειρά. Το ξέρω ότι μου κάνει κακό, το κατακρίνω ως φαινόμενο αλλά…

    …can’t wait για την 7η !!

  9. partys on

    re file mpouli apo poio programma ta katebases ta epeisodia ? peite m k mena re paidia giati eimai teleiws kammenos me to 24 dn skeftomai tpt allo 😛 k perimena mexri twra toso kairo na bgei i 6h season , meta omws dn 8a tin palepsw ka8olu mexri tou xronou gia na bgei i 7h opote peite m ti na kanw na ta exw tin epomeni tis probolis!!!!sas parakalw ..


Σχολιάστε

